4 Temmuz 2009 Cumartesi

Hidayet Türkoğlu Nereye?


Hidayet'in Orlando'dan ayrılma kararı kesinleşince özellikle Portland, Miami ve Toronto'nun adları ön plana çıktı. Bu üç takıma baktığımızda Portland'a gitmesini genel anlamda isterdim, fakat son dakikalarda Toronto ile anlaştığı söyleniyor.
Ben Portland'a gitmesini tercih etsem de Hidayet'in gerçekten hak ettiği bir kontratı almasını daha çok istiyorum. Konuşulan toplam 5 yılda 3-6 milyon civarı bir para için Toronto'yu tercih ettiği. Bir çok kişi Hidayet 3 milyon dolar için başarıyı tepiyor diye bakıyor. Fakat başarı için neden Hidayet fedakarlık yapıyor da Orlando, Portland gibi takımlar yapmaktan kaçınıyorlar. Orlando, takımının yıllar sonra finale çıkmasındaki en önemli etkiye sahip oyuncusuna hak ettiği kontratı vermemiştir. Portland'ın da genç kadrosuna tam olarak oturacak ve başarı için kilit bir noktada duracak oyuncuyu 3-6 milyon dolar için kaçırması kendi hataları olacaktır.
Ben de Hidayet'in Portland'da oynamasını isterim, fakat parayı kazanan ben değilim, 3-6 milyon dolar da az bir para değil. Umarım Portland daha bir şeyler kesinleşmeden Toronto'nun verdiği kontratı karşılar.

Hiç yorum yok: