3 Şubat 2008 Pazar

Türk Telekom - Efes Pilsen Maç Öncesi


14:00'de Ntv ekranlarından haftanın en önemli maçını izleyeceğiz.. Takımlara şöyle bir baktığımızda ilk maçı 15 sayı farkla kazanan Telekom^un formuyla biraz daha avantajlı olduğunu görebiliyoruz.. Michael Wright sakatlanınca Telekom^un fazla şansının kalmadığını düşünmüştüm ancak onsuz oynamaya alıştılar ve El Amin her geçen maç formunu yükseltmeyi sürdürdü, şimdi de ligin zirvesindeler..
Efes Pilsen, bol Amerika^lı kadrosuyla takım oyunundan çok uzak, bireysel yaratıcılığa dayalı bir basketbol oynuyor, Nicholas iyi savunulursa işleri çok zora giriyor.. İlk maçta adeta ezilmişlerdi Telekom^a -ki Efes tarihinde azdır böylesi (Fb maçları hariç)- bu maçta da Ankara deplasmanında zorlanacaklar, Penn yerine Wright seçilse Khalid^i tutmak için daha iyi bir tercih olur diye düşünüyorum zira Penn savunması çok yetersiz bir oyuncu ve savunmaya en çok o bölgede ihtiyaç duyulacak..
Pota altında Efes bariz biçimde uzun kalsa da Beşiktaş^ın yaptığı hataya düşüp iç-dış dengesini yitireceklerini düşünmüyorum, yine de Woods maça iyi başlarsa oraya daha çok top indirebilirler ancak pota altı oyuncularının savunmada eşleşme sorunuyla nasıl başa çıkacaklarını bilmiyorum..

İlk maçı alan Telekom olası play-off eşleşmesi için kazanmak istiyor, 1-0 büyük avantaj, seriye yenik başlamanın psikolojik etkilerini anlatamıyorum bile.. Efes Pilsen de ileride böyle bir durumda kalmamak ve ligde daha yüksek bir yer için kazanmak zorunda, çok güzel maç olacak, herkes ekran başına..

Foto: Ntvspor.net

Hiç yorum yok: