22 Mart 2008 Cumartesi

James White


All-Star organizasyonu ile ilgili yazıyı yarın yazacağız ancak Smaç Yarışması galibi bu adam için bir iki şey söylemek istiyorum.. Öncelikle kendisinin böylesine bir potansiyeli barındırdığını bilmiyordum.. Nasıl bir adam superman olmasına rağmen sahada Clark Kent edasıyla takılır anlamıyorum, kardeşim madem ki uçabiliyorsun neden bunu maçlarda göstermiyorsun, kedi gibisin de yarışma olunca panyayı geçiyorsun?

-Bilen biliyormuş bu arkadaşın kanatlarını, ben ilgisizmişim aslında-

Kızdım White^a, gerçi ondan başka da adam gibi smaç yapabilen yoktu, organizasyonu kurtardı tek başına.. (Hosley^den ümitliydim ama sanki zorla katılmış gibi duruyordu) Bundan sonra Fenerbahçe maçlarında da bekliyorum hava harekatlarını.. Haislip - Trepagnier döneminden sonra tek adam şovu izlemek de ayrı bir keyifmiş, teşekkürler..

1 yorum:

baha dedi ki...

Fenerbahçe Ülker'de hizli hucumda ilk aranan isim Ömer Onan olunca pek izleyemiyoruz White'ın ucuslarini. Pozisyonlari bitirirken son derece dengeli oldugunu ise defalarca gorduk diger ucaklara nazaran..