30 Nisan 2008 Çarşamba

Nba Playoffs #10


San Antonio Spurs: 92 Phoenix Suns: 87 (4-1)

Şimdiye kadar ilk üç maçı kaybeden hiçbir takım bir seriyi kazanamamıştı. (0-83) Ancak yine de dördüncü maçtaki heyecan ve isteği görünce bir ihtimal demiştim, ama olmadı. Spurs, Suns'a her seferinde farklı yanıtlar verdi ve Playoff tecrübesinin önemini gösterdi. Nash seri boyunca Parker kaşısında tutunamadı, bunu hiç beklemiyordum açıkçası.. Suns tarafında bir değişim başlayacaktır artık, kimden başlar bilmem..

Utah Jazz: 69 Houston Rockets: 95 (2-3)

Utah batının en büyük favorisi Lakers karşısına çıkacak ama daha seri bitmeden dinlenmeye başlamaları pek bir anlamsız! Böylesine inişli-çıkışlı ve disiplinden yoksun oynarlarsa Lakers karşısında işleri zor, bu seriyi daha hızlı geçmeleri gerekiyordu.. Rockets adına sevindirici bir şey, T-Mac yine elenmemek için direniyor, bakalım seri yedinci maça uzayacak mı?

Dallas Maverics: 94 New Orleans Hornets: 99 (1-4)

Yılın koçu ve yılın en değerli oyuncularından birisinin olduğu takım için pek olumlu şeyler düşünmüyordum playoff'ta, ancak beni yanılttılar. Tabi ki yanıltan sadece onlar değildi, Kidd ve Dallas birlikteliği de epey yanıltıcı oldu.. Kidd, Cp3 karşısında resmen rezilleri oynadı, sanırım bu ligin oyun kurucuları değişiyor artık.. Kidd-Nash devri kapanıyor, en azından bu playoff bunu gösteriyor.. New Orleans'a da helal olsun..

Philadelphia 76ers: 81 Detroit Pistons: 98 (2-3)

Detroit ilk dört maçta garip şeyler yaptı, ellerine kadar gelen maçları verdiler ve kendilerinden hiç beklenmeyen disiplin sorunları yaşadılar.. Playoff'a konsantre olamayan bir takım izlenimi veriyorlardı ancak dünkü maçı almayı bildiler ve muhtemelen de seriyi 4-2 ile geçecekler, karşılarına Orlando gelecek, favorim Magic ama Pistons da Spurs gibi, playoff'ta ne yapacakları hiç belli olmaz..

1 yorum:

keymark9 dedi ki...

açıkcası playoff tecrübesinden daha çok konsantre ile ilgili galiba. hornets'in mavs'a yaşattıklarını görünce bunun tecrübeden daha çok konsantre olmakla ilgili olduğunu anladım. eğer atlanta boston'dan 2 maç alabiliyorsa. utah 69 sayıda kalıp maç veriyorsa bunun izahı ancak maçı ne kadar istedikleri ile ilgilidir. spurs'ü bu olgunun dışında tutuyorum tabiki. 2 adamla çıkıp suns gibi takımı yenebiliyorlar. istemeye istemeye söylüyorum benim fikrimi değiştirdiler. şampiyonluğun da en büyük favorisi oldular resmen.