21 Nisan 2008 Pazartesi

Türk Telekom: 94 Fenerbahçe Ülker: 82


Basketbol ülkemizde ikinci spor ve maalesef iki insanın basketbolla yatıp kalktığı evimizde de bu değişmiyor.. Babam sayesinde şu maçı değil de Galatasaray - Belediye futbol müsabakasını izleyebiliyoruz.. Sözün özü izleyemedim maçı ancak Telekom'dan bir galibiyet bekliyordum, almışlar da..

Solomon - El Amin kapışması olur diye tahmin ediyordum ama El Amin dağıtmış biraz ortalığı.. Tbl şampiyonu kim olur anketinde kimsenin Telekom'a oy kullanmaması çok ilginç, Michael Wright ne zaman döner bilmiyorum ama Telekom şu haliyle bile herkesi devirebilecek durumda.. Fenerbahçe cephesinde Kinsey 21 sayı yapmış, yavaş yavaş açılıyor bu adam Siena maçlarında da fena değildi.. Aslında Tanjevic varken Fenerbahçe maçı izlemeyecem diye yemin ettim, kanser olma ihtimalim artıyor ama yine de playoff'ta izlemek zorunda kalacağım gibi..

Beşiktaş Cola Turka lig liderliğini garantilemiş, hayırlı olsun..

2 yorum:

keymark9 dedi ki...

maçtan sonra semih erden tanjeviç'i dövüyormuş zor tutmuşlar. ne tutuyorsunuz bırakın iyi bi pataklasın da bi daha türkiye sınırlarından içeri adımını atmasın. bi de sayın boktan bakın size diyorum ki gidin ve vidmar'ı da yanınızda götürün.

hayalmeyal dedi ki...

akıl almaz top kayıpları yaptı fenerbahçe, 22 top kaybıyla bu maçı kazanmaları kesinlikle mucize olurdu. solomon da gününde değildi. açıkçası playoff öncesi fenerbahçe pek umut vaat etmedi.