14 Mayıs 2008 Çarşamba

TBL Yarı Finaller


Efes Pilsen - Fenerbahçe Ülker (0-1)

Her zamanki gibi heyecanlı bir seri olacak, Fenerbahçe favori olsa da Efes Pilsen bu kez sürpriz yapabilecek konumda oynuyor.. Tanjevic denen bir faktörü de arkasına alan Efes'in seriye heyecan katacağını düşünüyorum, iki takım da ilk turdan beklediğimden kolay çıktılar.. Fenerbahçe pota altı Efes'e göre çok üstün durumda, güzel bir seri olsun..

Beşiktaş Cola Turka - Türk Telekom (0-1)

Ligde oynanan iki maçta da garip bir mücadele olmuştu.. Beşiktaş öne fırlamış ama disiplinli oynayarak oyunu bırakmayan Telekom rakibini yakalayıp darbeyi vurmayı başarmıştı.. Telekom - Bjk maçları hep heyecanlı oluyor, sonucu önceden tahmin edilemeyecek bir seri..

4 yorum:

keymark9 dedi ki...

bi hata var galiba ben efes fener serisi 1-0 fener önde diye biliyorum. yorumlamaya gelince çok rahat geçeriz biz efes'i. onca sakata rağmen yine de iyi bir sezon geçirdiğimizi düşünüyorum. düşünün takımın başında tanjevic var, sezon içinde sakatlanmamış oyuncu yoktur heralde ve buna rağmen bu takım ligi 3. bitirdi euroligde de çeyrek final yaptı. ilginç valla. telekom bjk serisi ise yine kolay biter. telekom'u gs'den daha kolay bi rakip bekliyor bence. final telekom fener gibi duruyor. bu sene telekom alacak sanki.

Unknown dedi ki...

Yanlış yazmışım, düzelttim, teşekkürler :)

farawaysoclose dedi ki...

Ergin Ataman çark etmiş, "telekom zor rakip, zorlu geçecek vs" demiş :)
yalnız resim de niye KSK var?

mümkünse her daim resimlerde Mrsic görmek isteriz(m) :D

keymark9 dedi ki...

seriler tam beklediğim gibi başladı. bjk ilk maçı kendi sahasında oynayacağı için avantajlıydı öyle de oldu ve maçı aldı ama benim favorim hala telekom. fener efes serisi ise hep aynı. daha geniş kadrosu olan feneri yenebilmek için çok extra işler yapması lazım efesin ki bana göre çok zor. eğer gevşeklik olmazsa seri 3-0 biter. ayrıca solomon-kinsley-white-ömer-semih beşi inanılmaz bi kadro oluyor gerçekten. çok uzun kollar ve gerek bireysel gerekse takım savunmasını üst düzey yapan 5 adam...