15 Haziran 2008 Pazar

Burjuva Gözüyle


Nba Türkiye'yi severek takip ediyorum, içeriği internette bulabilceğimizden çok daha kaliteli, özellikle de Murat Murathanoğlu'nun yazıları çok sağlam.. Her ayın ilk günleri geldiğinde dergiyi alıyor, bir çırpıda okuyorum.. Faruk hoca da Nba Türkiye için bir sayfa "coach gözüyle" diye bir köşe hazırlıyor.. Faruk Akagün'ü severim, basketbola verdiği emek, keşfettikleri çok önemlidir. Ancak bu köşede coşup "sağımda o vardı solumda bu, kırmızı şarabı üzerime döktü, vip açık büfe çok kalitesizleşmiş vs.." yazıları yazmasını sevmiyorum.. Tamam belki adamın durduğu yeri kıskanıyorum ama basketbolun "takım elbiseli" tayfası rahatsız ediyor beni.. Oyunun büyük paralar dönen fazla profesyonel tarafı gözüme batıyor bu sayede.. Coach gözüyle köşesinde insan "CSKA oynamadan kazandı" yorumu okumak istemiyor en azından..

Hiç yorum yok: