26 Eylül 2009 Cumartesi

Gizli Kahraman Kim?


2009 Avrupa Şampiyonası'nda takımımızın özellikle grup maçlarında çıkardığı başarılı oyunun arkasındaki kişi acaba Orhun Ene mi?

Bu soru hepimizin aklına takıldı; özellikle gerektiği zamanda mola alan, takımın maç içinde düşüş göstermesine pek izin vermeyen iyi bir kenar yönetim görünce doğal olarak Tanjevic'i tanıyan herkes şaşırmıştı. Milliyet yazarı Ümit Avcı da yazısında özellikle buna değinmiş.

2010'da Tanjevic'e rağmen başarı gelir mi? Şu anda tüm basketbol severlerin kafasını kurcalayan soru bu. Federasyonun Dünya Şampiyonası için farklı bir adım atacağını düşünmesem de 2010'dan sonra yeni bir plan yapılarak Orhun Ene, Harun Erdenay ve İbrahim Kutluay üçlüsüne takımın bırakılması gerektiğini düşünüyorum. Ya da bu üçlüyle birlikte çok tecrübeli bir Türk antrenör olabilir. İsim saymaya gerek yok gelebilecek isimler zaten bellidir.

Orhun Ene benim gözümde Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi oyun kurucusuydu. Şimdi de onun çok büyük bir antrenör olabileceğini düşünüyorum. Tanjevic gibi bir adamın ona verebilecek bir şeyi yok. Orhun Ene Tanjevic'in yanında ancak sinir hastası olur. Tabi hala olmadıysa.

Hiç yorum yok: