2 Kasım 2009 Pazartesi

Türk Telekom: 87 Efes Pilsen: 83

Haftanın son maçında kazanan Türk Telekom oldu. Bana göre Efes Pilsen için çok beklenmedik bir sonuç değil. İyi bir mücadele vardı, fakat Telekom’un 33’te 15 üçlük isabeti, maçı kazandıran en önemli faktördü. Telekom ligde ilgimi çeken bir takım değil, bu sezonki oyun yapılarını görünce iyice de soğudum. Hüseyin dahil herkes üçlük sallıyor. İsabetli attığınızda bir kaç maç kazanırsınız, fakat bu şekilde başarı sağlayamazsınız. Murat Özyer’in takıma sınıf atlatacak bir antrenör olmadığını da bildiğimden TBL’de şampiyonluk şanslarını çok düşük görüyorum.

Efes Pilsen’in takım olma çalışmaları devam ediyor. Bu süreçte mağlubiyetler gelmesi normal. Bu mağlubiyetlerin ligde gelmesi takım için çok daha önemli. TBL’yi kaçıncı sırada tamamlarsa tamamlasın finale kadar bir problem çıkmadan gelecektir. Euroleague’de yaşanacak kayıpların telafisi çok daha zor.

Efes’in deplasmanda bir Euroleague maçı oynayacak olması sebebiyle bu maçın pazartesi oynanmasına anlam veremedim. Efes’li oyuncular biraz yol yorgunu olarak İspanya’ya gidecek gibi görünüyor. Shumpert’in sakatlanması Efes için büyük tahlilsizlik, umarım uzun süre uzak kalmaz. Malaga maçında da bir aksilik olmamasını diliyorum.

Hiç yorum yok: