13 Ocak 2008 Pazar

Kevin Martin


Sacramento Kings forması giyen ve tartışmasız biçimde Nba^in en kötü stile sahip oyuncusu.. Hatta onun için başlıyorum bu uyuz basketbolcular serisine.. Son derece berbat bir şut stilinin yanı sıra temel fundamental hareketlerinin tamamında çok kötü olması kendisini itici yapmak için yeterli oluyor.. Ancak anlayamadığım nokta iki sezondur bu berbat tarzıyla tutturduğu garip ortalamalar, bu adam o şut stili ile 24,6 sayı ortalaması tutturuyor.. Şimdi olay "ben bu adama 3 sayı attırmam" noktasına varacak eminim ama gerçekten nasıl attığını anlayamıyorum, izlediğim maçlarda genelde faul çizgisine gidiyor, 10 sayıyı falan buluyor, ama benim gözüm yokken adam üç sayılarda harikalar yaratıyor.. Sanırım rakip takım oyuncuları "bundan bir şey olmaz" diye bırakıyorlar, çünkü öylesine şekilsiz bir oyunu var ki savunmacısı bile basketbola küsebilir.. Şu fotoda smaç basıyor kendisi, soruyorum bir smaç daha ne kadar estetikten uzak olabilir?

Hiç yorum yok: