13 Şubat 2008 Çarşamba

Efes Pilsen:74 Panathinaikos:64


Daha önce Panathinaikos maçlarına gitmeye tövbe etmiştim, çünkü ne zaman gitsem hep kaybeden bizim takımlarımızdı. Bu maçın da aynı olacağını tahmin ediyordum, bir türlü istikrarlı basketbol oynayamayan Efes Pilsen’in Panathinaikos karşısında şansının sıfır olduğunu düşünüyordum, ama beklentilerimi boşa çıkartıp mükemmel bir galibiyet aldı Efes. Oyuncular inanılmaz istekli oynadılar, Panathinaikos bizi küçümsedi mi bilmiyorum, ama onların da böyle bir basketbol oynayacağımızı beklediklerini sanmıyorum. Takımda herkes elinden geleni yaptı, böyle istekli oynadıklarında neler yapabildiklerini gösterdiler. Rytas maçlarında da böyle bir oyun ortaya koymuşlardı. Bu maçta görüldü ki Efes Pilsen büyük rakiplere karşı daha iyi motive oluyor, fakat bu motivasyonu daha kolay rakiplere karşı da sağlamalı. İlk turda Rytas’ı iki kere mağlup etmiştik, fakat Aris’e de iki kez yenilmiştik. Bu turda bunu kaldıramayız, bu sebeple her maça bu maç kadar çok asılmalıyız. Top 16 için pek umudum yoktu, ama umarım Efes bu maçta olduğu gibi beni yanıltmaya devam eder ve Final Four’a kadar bu oyununu sürdürür.

Bu arada Drew’in ilk yarıdaki muhteşem performansı görülmeye değerdi. Drew takımın ilk yarıda bulduğu 46 sayının yarısını attı. Bir de Andre Hutson’ın son dakikalarda yaptığı muhteşem blok kesinlikle bu hafta Euroleague’in en beğenilen hareketlerinde yerini alacak.

2 yorum:

hayalmeyal dedi ki...

maç başlamadan önce "efes pilsen üç periyot dayansa, en azından izlenebilir bir maç olsa" demiştik aramızda, efes bizi utandırdı. ama yine de bir mucizeye tanık olduğumuzu biliyorduk ve nefeslerimizi tuttuk maç boyunca. her an panathinaikos geri gelecek sandık, ama neyse ki olmadı. onlar çok kötüydü, efes pilsen ise inanmıştı, keşke bunu hep yapsalar.

farawaysoclose dedi ki...

önce efes sonra fb ülker, nasıl süper bir başlangıç oldu top 16'ya !!