21 Mart 2008 Cuma

Dewarick Spencer

Drew Nikolas tarzı hücumda skor yapabilecek bir oyuncu arayışında olan Efes Virtus Bologna takımın da forma giyen Dewarick Spencer ile anlaştı. İstatistiksel olarak baktığımızda özellikle skor konusunda iyi bir oyuncu gibi duruyor. Eurolegue’de 10 maçta 18,1 sy 3,2 rib ortalamalarla oynamış. Nasıl bir oyuncu olduğunu tam olarak bilmiyorum ama Eğer Drew gibi ise Efes’e pek yarar sağlayacağını düşünmüyorum. Topu eline alıp sadece potaya bakan bir oyuncu artık Efes’te görmek istemiyorum. Biraz daha takım oyununa yatkın olmasını isterim fakat 1.0 asist ortalaması yakalaması ön yargılı bakmama neden oluyor. Bir de Efes’in hala ABD’li oyuncu almasına çok şaşırdım. Ben bu ABD’lilerle iyi bir takım yaratamayacaklarını artık anladıklarını sanıyordum, fakat Türk takımlarındaki ABD’li oyuncu sevdasını hiç bir şeyin bitiremeyeceğinin göstergesi bu herhalde. Oyuncunun tam istatistiklerine buradan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok: