13 Haziran 2008 Cuma

Nba Finals 2008


Tüm zamanların en önemli eşleşmelerinden Boston Celtics - L.A Lakers arasında oynansa da işin Avrupa tarafında Euro 2008'in gölgesinde kaldığı açık. Rating'ler geçen seneye oranla %35 yükselmiş ama sanki Tv'ler açık bırakılıyor, pek ilgi göremiyorum çevreden.. (Bu aralar yoğunluktan dolayı blogda post sayısı azaldı, ama dönüyoruz)


Dün gece oynanan ve Celtics'in 91-97 kazandığı maçla beraber seri 3-1 Celtics lehine oldu, açıkçası buradan dönmesi de zor gibi duruyor. Celtics gerçekten dengeli bir takım, Pierce-Garnett şampiyonluğu sahadaki herkesten çok istiyor ve bir şekilde o kaptanlık durumlarını diğer oyuncular üzerinde de iyi kullanıyorlar. Allen gibi bir faktör de eklenince, bu azimle kaybetmek zor oluyor.


Lakers tarafından baktığımızda yine olay Kobe'nin elinde gibi duruyor, Odom-Gasol ne kadar iyi oynasalar da Kobe'nin keyfi yerinde olmadığında takım kazanamıyor. Ayrıca "bu sene olmazsa seneye deneriz" düşünceleri mi var anlamadım, yeterince asılmıyorlar gibi.. İki maçı çok önemli farklardan kaybettiler, yeterince odaklanamadılar sanırım finallere..


Bana göre 16 haziran pazartesi şampiyon belli olur, Celtics 4-1 alır ve kutlamalara başlar.. Bu efsane serinin en azından ismi için yedi maça uzamasını isterdim ama olmayacak gibi.. Garnett'in şampiyonluk görecek olmasına sevindim..

Hiç yorum yok: