13 Nisan 2008 Pazar

Dinamo Moskova: 84 Galatasaray Cafe Crown: 67


Maalesef maçı izleyemedim ancak sonucu önceden tahmin ettiğim gibi olmuş.. Dinamo Moskova kadro olarak Galatasaray'dan çok daha üstün durumda, Robert Hite da olmayınca maç daha ilk periyotta kopmuş, sonradan bir geriye dönüş olsa da rakip tempoyu ayarlayabilecek gücüyle yeniden öne fırlamış.. Rakipte Sergey Monya, eski dost Domercant, Javtokas ve Antonis Fotsis gibi önemli oyuncular var, keşke izleyebilseydim neyse ki yarım saat sonra finali huzurla izleyebileceğim.. İstatistiklere baktığımda ilk iki maçta forma şansı bulamayan Erdem Türetken'den önemli bir katkı geldiğini görüyorum, belki hite dışında bir skoreri olmayan takıma turnuva boyunca daha büyük katkıda bulunabilirdi.. Aslında iddialı demeçlerinden ötürü Ergin hocayı çok eleştirdik ama Beşiktaş'ı geçince vizyonunu tamamlaşmış gibi davranan ve oyuncu değişiklikleri konusunda bariz hataları olan Murat Özyer'i de detaylıca incelememiz gerekiyor.. Playoff öncesi katılan tüm takımlara genel bir bakış atarken Murat hocanın yanlışlarını da anlatırım.. Özellikle kısa takımda Fatih Solak'ın almadığı süreleri merak ediyorum, bugün de bir dakika süre almış, anlam veremiyorum..
Not: Dinamo'nun final oynayamamasında Ergin Ataman'ın şom ağzının büyük etkisi var..

Hiç yorum yok: